خوشحالیم که میخواهید با ما در تماس باشید

تماس برای کلاس های آموزشی

«کلاسهای رایگان» آموزشی «برای خریداران محصولات پارسا نگار» در محل های زیر برگزار میشود.

«شمال تهران»: خیابان شریعتی، ابتدای خیابان ظفر

«مرکز تهران»: میدان هفت تیر، خیابان خردمند جنوبی

«استان البرز»: کرج، میدان توحید

برای شرکت در کلاسها،  (فرم درخواست شرکت در کلاسهای آموزشی) را پر کنید

ظرف «دو روز کاری» با شما تماس میگیریم و «موضوع»، «محل» و «زمان» آموزش را با شما هماهنگ میکنیم.

تماس برای دیدن برنامه ها (دمو)

اگر مایل به «دیدن حضوری» برنامه هستید، (فرم درخواست دمو) را پر کنید. ظرف «دو روز کاری» با شما تماس میگیریم و «زمان» و «مکان» را با شما هماهنگ میکنیم. دمو برای «شرکتهای تولیدی» میتواند در «محل آنها» باشد. کارشناسان مرتبط با بخشهای مورد نظر شما در جلسه خواهند بود. زمان دمو از چند «روز» تا چند «هفته» بعد خواهد بود. و «یک تا شش ساعت» طول میکشد. «برای هر سازمان بیش از یک بار دمو در محل آنها نخواهیم داشت».

تماس برای نصب تجهیزات

برای «نصب تجهیزات» (چاپگر، بارکد خوان، سیستمهای اتوماسیون و مانند اینها) (فرم درخواست نصب) را پر کنید. اگر فرم را تا پیش از ظهر پر کنید، همان روز و اگر بعد از ظهر باشد، حداکثر تا فردای کاری آن روز با شما تماس خواهیم گرفت. «نام»، «موبایل» و «عکس» تکنسین را برایتان میفرستیم و ظرف «حداکثر دو روز کاری» دستگاه شما نصب خواهد شد. در صورتی که دستگاه را از ما نخریده باشید، یا شامل نصب رایگان نباشد، «هزینه نصب» و «ایاب و ذهاب» از قبل به آگاهی و تایید شما خواهد رسید.

تماس برای نصب نرم افزارهایی که خدمات نصب حضوری دارند

برای نصب در «استان البرز» با دفتر «کرج» و برای «تهران و سایر نقاط» با «دفتر تهران» تماس بگیرید. نصب نرم افزارها معمولا ظرف «سه روز کاری» انجام میشود. خواهشمندیم قبل از تماس:

  • «شماره سریال نرم افزار» را در دسترس داشته باشید.
  • نام «نماینده فروش» را در دسترس داشته باشید. (اگر از نماینده خریده اید)
  • «شبکه داخلی» شما و بخصوص «سرور» آماده باشد.
  • دستکم یکی از کامپیوترهای شما «اینترنت» داشته باشد.

تماس برای دریافت پشتیبانی

پیشنهاد میکنیم روش های زیر را به نوبت آزمایش کنید.

  • از سرویس (چت آنلاین) ما استفاده کنید. که لینک آن در پایین همه صفحات این سایت دیده میشود.
  • از طریق تلگرام هم میتوانیم با شما در ارتباط باشیم.
  • در صورت نیاز به ارتباط با دستگاه شما، با نرم افزار تیم ویور (Team viewer) به کامپیوتر شما متصل میشویم و مشکل را حل میکنیم. این نرم افزار در (بخش دانلود) وجود دارد. (راهنمای کار با تیم ویور) نیز برایتان فراهم کرده ایم.
  • اگر «پشتیبانی سخت افزاری» نیاز دارید، چون «تکنسین ها معمولا در بیرون شرکت هستند»، بهتر است با مدیر آنها، آقای مهندس طبسی تماس بگیرید تا شما را به کارشناس مربوطه مرتبط کنند. (شماره تماس در پایین صفحه)

تماس برای پرسیدن قیمت نرم افزارها

قیمت نگارش های (سیستم فروشگاهی نیکا)، (سیستم مدیریت آپارتمان آرکا) و (نرم افزار کتابداری رایکا) در صفحات خود وجود دارد. برای دریافت قیمت «سیستم یکپارچه سازمانی نوتریکا» باید مجموعه ماژولهای درخواستی را نام ببرید و «پیشنهاد قیمت برای شما ارسال خواهد شد». بحث قیمت نوتریکا معمولا بعد از دیدن دموی برنامه مطرح میشود.

قبل از حضور در شرکت حتما «با بخش میزبان خود هماهنگی بفرمایید» تا حضور شما بی نتیجه نباشد و شرمنده شما نشویم.

دفتر تهران

  • تلفن: ۰۲۱۴۴۱۶۹۴۷۶

  • فکس: ۰۲۱۴۴۱۶۹۴۷۶

  • ایمیل: Info [at] ParsaNegar.ir

ارسال پیام

تماس مستقیم با مدیران

  • مدیر فروش: آقای مهندس ناصری ۰۹۱۲۴۶۳۴۰۶۵

  • مدیر بخش سخت افزار: آقای مهندس طبسی ۰۹۱۲۲۱۲۱۸۳۰

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه انفورماتیک پارسانگار می باشد.
پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی آنلاین
گفتگوی آنلاین با کارشناسان


  • لطفاً نام خود را وارد نمایید



متاسفانه هیچکدام از کارشناسان ما آنلاین نمیباشند.