پارسا نگار به منظور سرویس دهی بهتر به مشتریان، در نقاط مختلف کشور نماینده فعال میپذیرد.

نمایندگان به دو گروه «نمایندگان فروش» و «نمایندگان خدمات» تقسیم میشوند.

نمایندگان فروش کمک خواهند کرد تا فروش محصولات پارسا نگار بیشتر شود.

نمایندگان خدمات کمک خواهند کرد تا مشتریان پارسا نگار بدون مشکل با برنامه ها و دستگاهها کار کنند.

همراه بودن نمایندگی فروش و نمایندگی خدمات مانعی ندارد. اما شرایط نمایندگی خدمات سخت تر است.

نکات کلی

  • هدف پارسا نگار از توسعه نمایندگی های خدمات، کسب درآمد نیست. بلکه سرویس دهی است.
  • تمامی آموزشهای نمایندگان (فروش و خدمات) در محل شرکت پارسا نگار و بشکل رایگان انجام میشود.
  • نمایندگان باید دارای حسن شهرت و رسمی باشند. (شرکت رسمی، جواز کسب و مانند اینها)

تعهدات نمایندگان به پارسا نگار

  • نمایندگان باید دانش و مهارت لازم برای سرویس دهی به مشتریان را داشته باشند.
  • نمایندگان خدمات باید در آزمونهای نرم افزار و سخت افزار شرکت نموده و گواهینامه دریافت نمایند.
  • نمایندگان باید تعرفه های قیمتی پارسا نگار را رعایت کنند. برخی خدمات نیز باید رایگان ارائه شود.
  • مردم میتوانند گلایه یا سپاس خود از نمایندگان را در سایت پارسا نگار ثبت کنند. با دریافت شش شکایت از نمایندگی که پس از بررسی مورد تایید قرار گیرد، نمایندگی قابل سلب خواهد بود.
  • جلسات نمایش برنامه برای شرکتها و ارگانها باید در محیط مناسب (دما، نور، مبلمان، وسایل صوتی و تصویری …) و طبق استانداردهای پارسا نگار برگزار گردد. (نمایندگان فروش)
  • نمایندگان باید تعهد نمایند که کرامت مشتریان را حفظ نمایند.

تعهدات پارسا نگار به نمایندگان

  • برگزاری کلاسهای رایگان برای تکنسین ها و مسئولین پشتیبانی نرم افزار .
  • مشاوره حقوقی و مالیاتی رایگان برای نمایندگی ها (در حد امکانات)
  • پشتیبانی نامحدود تلفنی و تیم ویور از نمایندگان
  • نمایندگان فروش، درصدی از مبلغ فروش را طبق آنچه در قرارداد توافق میشود از هر پرداختی، ظرف مدت حداکثر هفت روز کاری دریافت خواهند کرد.
  • درصد پورسانت نمایندگان به سه عامل بستگی دارد: ۱) میزان فروش آنان ۲) مدت سابقه همکاری با ما  ۳) میزان رضایتمندی مشتریان از آنان (که بر اساس نظرسنجی های مستقیم پارسا نگار به دست میاید) این پورسانت در هیچ شرایطی کمتر از ۲۰ درصد نیست و گاهی تا ۵۰ درصد بالا میرود.
  • دستکم ۷۵ درصد از «درآمد خدمات» نمایندگی های خدمات به خودشان تعلق دارد. حق نظارت بر فرایند و تعرفه های قیمتی برای پارسا نگار محفوظ است. تا منافع مشتریان و نمایندگان حفظ شود.
  • پارسا نگار کلیه درخواستهای نمایندگی را ظرف مدت یک هفته بررسی نموده و در صورت تایید درخواست ، فرم قرارداد را برای آنان ارسال خواهد نمود.
  • چنانچه در هر زمان اثبات شود که نماینده،توافقهای قرارداد، از جمله حقوق مشتریان را رعایت نکرده است، پارسا نگار حق فسخ یکجانبه قرارداد را خواهد داشت. (شرح دقیق را در متن قرارداد خواهید دید)

حال اگر مایل هستید با ما همکاری داشته باشید. فرم زیر را پر نموده و برای ما ارسال بفرمایید.

ما دانش و مهارت شما را بالا میبریم. و کمک میکنیم تا درآمدی سالم و لذت بخش داشته باشید.

شما هم همین کار را برای مشتریان مشترک مان انجام دهید. این است یک سه ضلعی: (بُرد-بُرد-بُرد)

اعطای نمایندگی فروش

پر کردن موارد ستاره دار الزامی میباشد.
  • انواع فایل های مجاز : docx, pdf, doc.
    میتوانید فایل رزومه خود را برای ما ارسال نمایید.
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : jpg.
    میتوانید اسکن مدارک خود را برای ما ارسال نمایید.
تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه انفورماتیک پارسانگار می باشد.
پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی آنلاین
گفتگوی آنلاین با کارشناسان


  • لطفاً نام خود را وارد نمایید



متاسفانه هیچکدام از کارشناسان ما آنلاین نمیباشند.