مشکلات سخت افزاری و شبکه:

دستگاه جدیدی خریده ام نمیدانم چگونه آنرا راه اندازی کنم

راهنمای نصب چاپگرهای بارکد در پارسا نگار

راهنمای نصب فیش پرینترها در پارسا نگار

راهنمای بکارگیری بارکد خوان ها در پارسا نگار

راهنمای بکارگیری دستگاههای ساعت زنی در پارسا نگار

راهنمای بکارگیری دستگاههای دیتا کلکتور در پارسا نگار

راهنمای بکارگیری چاپگرهای بانکی در پارسا نگار

راهنمای بکار گیری دستگاههای کارتخوان یا POS در پارسا نگار

دستگاه جانبی من کار میکرد. اما ناگهان از کار افتاده

نکات عمومی در مورد نصب دستگاههای جانبی

راهنمای عوض کردن رول کاغذ فیش پرینتر

راهنمای عوض کردن ریبون چاپگرهای بارکد و تنظیم هد

راهنمای عوض کردن رول دستگاههای کارتخوان

راهنمای تنظیم حاشیه چاپگرهای بانکی

برنامه ریزی دستگاههای بارکدخوان و دیتا کلکتور

مشکلات شبکه و ارتباط کامپیوترها دارم

نکات عمومی شبکه های محلی با سیم

نکات عمومی شبکه های محلی بی سیم

نکات عمومی شبکه های تحت اینترنت

مشکلات نصب یا کار با برنامه های پارسا نگار:

پیشنهاد میکنیم گامهای زیر را یکی یکی دنبال کنید.

گام اول: رفع مشکلات نصب برنامه

اگر هنوز برنامه را نصب نکرده اید و در این گام مشکل دارید، اینجا را بخوانید.

راهنمای نصب برنامه های تک ایستگاهی (نیکا {فروشگاهی}، آرکا {مدیریت مجتمع ها}، رایکا {کتابداری} )
راهنمای نصب ایستگاههای پارسا نگار (تمامی بسته های نرم افزاری و نرم افزارهای سفارشی)
راهنمای نصب سرور پارسا نگار (در شبکه محلی) (تمامی نرم افزارهای غیرسفارشی)
«راهنمای نصب» در CD برنامه پارسا نگار در فایل Help_Setup.pdf وجود دارد. برنامه Adobe Acrobat Reader که برای خواندن این فایل نیاز است نیز همانجا قرار دارد. همینطور میتوانید از اینجا دانلود نمایید. آخرین نگارش های همه آن مطالب نیز در این سایت قابل دیدن است.

گام دوم: استفاده از راهنمای درونی برنامه

در بالای پنجره های پارسا نگار «علامت پرسش» دیده میشود. کلیک روی آن، «پنجره راهنما» را باز میکند. وقتی این پنجره باز میشود، اولین مطلبی که نشان میدهد، مربوط به پنجره فعال شما خواهد بود.

در سمت راست این پنجره، «لیست مطالب» دیده میشود. میتوانید با «دابل کلیک روی هر عنوان»، محتوای آنرا ببینید.

اگر پاسخ خود را پیدا نکردید یا فرصت خواندن این مطالب مفصل را ندارید، به سراغ گام بعدی بروید.

گام سوم: خواندن «پرسش های متداول» در این سایت

به روز رسانی راهنمای درونی برنامه بصورت دوره ای انجام میشود. اما مطالب تازه تر و مطالبی که زیاد پرسیده میشوند را در همین سایت میتوانید ببینید.

از این لینکها استفاده کنید:

پرسش های متداول نوتریکا

پرسشهای متداول نیکا

پرسشهای متداول آرکا

پرسشهای متداول رایکا

نکات عمومی پارسا نگار

گام چهارم: استفاده از سرویس «پشتیبانی آنلاین» این سایت

در پایین این سایت، نوشتار «پشتیبانی آنلاین» را میبینید. با کلیک روی آن، «جلسه پشتیبانی» شما شروع میشود. و میتوانید پرسش های خود را مطرح کنید و پاسخ بگیرید.

نحوه استفاده از سیستم پشتیبانی آنلاین پارسانگار:

با کلیک بر روی «پشتیبانی آنلاین» پنجره زیر باز میشود. نام خود را در محل مورد نظر تایپ کرده و دکمه شروع پشتیبانی را فشار دهید.

همانطور که ملاحظه میکنید شما به کارشناسان ما متصل شده و آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

گام پنجم: استفاده از سرویس راه دور پارسا نگار

«سرویس راه دور» یعنی یک کارشناس پارسا نگار از راه دور به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشد و درست مثل اینکه پای کامپیوتر شما نشسته باشد، با کامپیوتر شما کار کند. شما میتوانید کارهایی که انجام میشود را ببینید. و گاهی خودتان هم باید کمکهایی بکنید. مثلا CD خاصی را در دستگاه بگذارید یا برخی سیم ها را جدا یا وصل کنید.

برای این کار به دو چیز نیاز دارید:

اول اینکه باید کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشد.
دوم اینکه به یک برنامه نیاز دارید که این ارتباط را فراهم کند. یکی از مشهورترین این برنامه ها، Team Viewer است.
اگر نمیدانید چگونه باید کامپیوتر را به اینترنت وصل کرد، (اینجا) را بخوانید تا بیاموزید.
اگر برنامه تیم ویور را ندارید، (اینجا) کلیک کنید تا این برنامه را دریافت کنید.
اگر نمیدانید پس از گرفتن تیم ویور چگونه باید آنرا نصب کنید (اینجا) را بخوانید تا بیاموزید.
اگر همه این کارها را کرده اید و آماده ارتباط هستید… با ما تماس بگیرید.

گام ششم: هماهنگی برای حضور کارشناسان پارسا نگار در محل شما

خیلی به ندرت اتفاق می افتد که نیاز باشد، کارشناسان پارسا نگار در محل شما حاضر شوند. در صورت نیاز به این سرویس با ما تماس بگیرید.

سایر مشکلات یا خواسته ها:

برنامه ای خریده ام که «خدمات نصب حضوری» دارد. چکار کنم؟

فرم «درخواست نصب» را پر کنید.

میخواهم برای «سیستم پیامک»، شارژ بخرم.

از منوی اصلی برنامه، گزینه «شارژ پیامک» را بزنید.

میخواهم سیستم تلگرام پارسا نگار را بکار بگیرم. چکار کنم؟

میتوانید مراحل زیر را انجام دهید:

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه انفورماتیک پارسانگار می باشد.
پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی آنلاین
گفتگوی آنلاین با کارشناسان


  • لطفاً نام خود را وارد نمایید



متاسفانه هیچکدام از کارشناسان ما آنلاین نمیباشند.